trååk

hej mina vänner!
ville bara berätta kort från min helg, det var nämnligen så att jag tog tåget mot göteborg och hälsade på min mormor och morfar, syftet var att morfar skulle hjälpa mig plugga matte eftersom att jag hade matteprov idag! vilket btw inte gick super tror jag :/ :P aja men i alla fall så åkte jag dit på lördag morgon och kome hem på söndag eftermidda. det var nog tur att jag gjorde det för det hade nog annars gått mycket sämre på provet! :P men här kommer lite superintressanta bilder! hahaha nej men det var bland annat ett väldigt gott skratt:
hahahahhahahah morfar, morfar, morfar...
image description
och tilsist en liten tråkig dagens från nån dag förra veckan :P
byxor - acne
skjorta - whyred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0