tooorsdööög

öhh, nu är jag bored och typ trött... Idag i skolan så var dt relativt chillat och helt okej. Asså vad är grejjen med att dt är vår men att dt ändå är hur jävla kallt som helst? plus att dt typ kmr bli äckelväder imorrn. haha posetiv tjej. Just nu gr jag inte mkt tar bara en gammal och hederlig chilla gal1, big like på den.
på tal om ingenting så har jag kommit på att något som är roligt är ju att forma håret konstigt när man badar/duschar. Jag kan nog utnämna mig själv för att kunna gör a en hel del fula frisyrer, kanske borde satsa på d? Jag kan ha en ha en fulhetssalong så att när man kmr till den så gör jag så att man ser asful ut för en stund och sen när man "blir" sig själv igen så får man bättre självbild. hahah soft tror att jag skule få många kunder.
nene skämt och sido, vill bara poängtera att jag driver. jag flummar runt lite nu.
aja ska dra men vi höööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0