storebror

Heeej. Idag hade jag NP i kemi del B...haha dt gick väl helt ok tror jag :D Annars så vart det en najs dag, gick bara i skolan på eftermidagen eftersom att vi va på friskan (friskis och svettis) på förmiddagen och efter dt gick vi och åt lunch och duschade hemma hos stiiiina. Annars så har den delen av veckan som har gått varit relativt bra. Igår så hade jag prov i franska... gick sådär men iaf nog om det. Igår sov jag hos min syster och dt var mkt trevligt.
Kl 8 ska jag nog kolla på mästerkockanrna..haha har blivit en liten geek.
Asså not som typ e ganska så azöm är att kolla på not program när man springer. Alltså om man springer på band annars kan dt ju bli lite jobbigt. Om man gör dt tilsl dt blir riktigt jobbigt och sen lyssnar man på musik ere f1 nachoooonz. Om några veckor kmr min självaste bror hem. Dt ska bli kul har inte hört ifrån honom sen i januari eller jag har fått ett meddelande på fb haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0