springaa liitee

tjenis
nu kom jag och blenda precis hem från en härligt löprunda! vi sprang 5,5 kilometer! det e vi rätt så nöjda med ska ni veta! vi sprang lite runt somkring men först ut till stockby, sen förbi centrum som sen sprang vi runt tennishallen och hem ;) en härlig sväng att avsluta dagen och påbörja veckan med. nu ligger jag i sängen och har redan börjat känna av lite träningsverk i benen och tyvääärr har vi ju gympa imorrn så vi får se hur det går, hade helt glömt bort strechningen och här kommer mitt straff anar jag! nej good naaatt nu ska jag verkligen försöka sooova! men var det nån som såg TOP MODEL? det var ju rätt så spännande men synd så visste jag redan sen innan vilka som kommer 1:a och 2:a så det var ju lite tråååkigt men man hade ju säkert ändå anat dessa!
läskig bild men det e i alla fall nåt! HEJ HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0