sikka kaaap

jahopp idag var jag i stan med blenda och träffade sedan paula, agnes och alexandra :) det var supermysigt :) blenda hittade maaazzaaa fina grejer, bla två tees ett par skor och ett par jeans :) jag hittade maaassaa fina grejer men jag hade bestämmt mig för att inte handla något så jag tog inte med mig nåra pengar... så jag måste tbx till stan imorrn med pengaar hahaha men det var i alla fall två grejer från Weekday, ett par byxor och en teeeee :)
här kommer bilder :)
SUPER SNYGG TRÖJA

SUPER SNYGGA BYXOR men dem jag ska köpa är svarta ;) hittade dock ingen bild :(

nej nu ska jag gå och böörstaa täänderna och tvätta fejset :) haha haaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0