idag är dt vååår

TJÄYNARE!
Idag har varit en bra och en dårlig dag för mig. Innan lunch så var dt franska och svenska som hjälde och efter lunch ännu mer franska men då fick vi gå hem till agg och kolla på en tysk film. vet ej varför... filmen var helt okej men dt var soft att få slippa vara i skolan lite. Nästa vecka har vi franskaprov och jag är sååå smoked. Asså jag måste typ seriöst plugga sönder. Men nu ska jag inte uttråka er med jobbit pluggsnack. Imorron så ska vi åka skridskor på gympan.... hatar skridskor. Man får bara ont i fötterna. Alla dem som inte har skridskor ska typ springa istället vilket dt kmr bli för mig för att mina är försmå. AHH dt var f1 härligt väder idag riktig vååår.
Just var dt non som såg finalen igår på top model???? ANN vann! iofs visste jag redan dt eftersom jag av misstag råkade googlea upp dt. dt var faktiskt inte med meningen. Jag tycker att dt var helt  var rätt person som vann :D
nu ska jagiaf dra men, höörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0