hooome...again

heeeej, asså nu får d fan ta och räcka, jag orkar inte vara sjuk länge. Asså jag längatar tillbax till åre! dt var asööm väder och allt var aschillat. Kan iofs ine säga att jag har dt så stressigt just nu men det suuger iaf att bara vara hemma. Fram tills nu har jag inte gjort mkt, kollat på lite tv och annat. Visste ni att från och med idag så är dt 56 dagar tills jag och stina ska på lykke li! dt kommer bli hur najs som helst. Så att om 55 dagar så är det alltså maj vilket och är fett najs för då måste det ju ha hunnit bli vår :D och det är exakt 100 dagar till skolavlutningen ! Asså det känns ju inte som så mkt fast om man tänker på att att en månad typ e 30 dagar så känns det långt.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0