Christopher kane.

Christpher kane... kan inte säga annat en att jag tkr att han gör en hel del coola grejjer men not jag inte riktigt tkr är så snyggt är alla apor han har på hur många plagg som helst, fattar inte riktigt grejjen där. han han dille på apor ellr?? Något med hans design som jag tkr om väldigt mkt att alla trycken som typ ser ut som små mini expotioner, dt låter fett emo men det är fett coola bilder. Aja den är jackan är iaf sjukt fin och jag skulle inte banga en sekund att ha den som vår och sommarjacka.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

guud så läcker vart finns den?



Tack vännen ha en superfin dag KRAM

2011-03-27 @ 18:00:08
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0