Neder Länderna.

som några av er kanske vet så har jag bott i holland i 4 år, mellan jag var 6 och 10 :) och jag e ganska duktig, tycker jag, på att komma dit lite då och då för att hälsa på mina gamla kompisar. men en utav mina bästa kompisar kom från Australien och ungefär samtidigt som jag flyttatde hem till sverige så flyttade hon och hennes familj hem till australien, det e ju en herrans resa för henne att komma och hälsa på så det har hon inte gjort sen hon bodde där, men denna sommar så kom hela hennes familj dit för att hälsa på, och då så klart så åkte jag oxå dit, så vi hade alltså inte träfats på ungefär 6 år! helt sjukt men när vi var med varandra så kändes det alldeles naturligt och här kommer några bilder på bla oss :)
Jag & Ellen
det fick ääven bli denna underbara bild på ett fantastikt vånings-cykelställ som man hittar överallt i detta cykelland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0