Today!

Tjaaaaaaaaaa hörrni!
Idag har det inte hänt särskillt mkt. I skolan var det ganska chill, som vanligt haha.
Men iaf, efter skolan så var det betydligt roligare. Jag och min kära bloggkompanion ztini
åkte hem till henne för att dra en chill.
Just nu så har jag lite lätt panik efter som att det är mindre än en månad till gymnasievalet ska vara klart.
Men jag orkar inte ta den stressen nu så jag fortsätter och skjuter upp problemet till senare som jag har gjort i några veckor, haha.
IKV är det TOP MODEL, ahhhhhhhh LÖVE IT! 30 min kvar!
Hahah va lite bored i skolan.

Kommentarer
Postat av: KARE

THANKS, för påminnelsen!!!!! :D

2011-01-24 @ 19:42:56
Postat av: Daphna

Naaaajaaaazzzzz

2011-01-24 @ 19:53:28
URL: http://daphna.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg nora!!

2011-01-24 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0