Tjä

Hej! Just nu händer det inte mkt. Ida har jag varit i stan med ztinis.
Enligt mig själv gjorde jag några fynd som snart kmr upp :D
Det blev en hel del naturfärgat men jag tkr att det är fett najs.
I skolan så var det gympa på förmiddagen och så blev det mkt SO på eftermiddagen.
Imörrn e det torsdag, hur najs är inte det?! asså då är ju veckan typ snart sluuut.
Jag pallar verkligen inte att det ska vara snö längre jag vill bara ta fram moppen och
dra på mig vårkläderna. Det känns som om allt blir lite lättare när det är varmt och soligt.
Fast det ända som är bra med att det är mörkt och kallt för mig är att jag för mer plugg gjort.
Kanske ganska lagom så här till den sista teminen i 9:an.
Aja hoppas iaf på att värmen ska komma snart, det var ju sol ida så det är ju ett bra tecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0