THE NIKE BLAST 2011

om ni läste det äldre inlägget så vill jag meddela att jag e hemma och alltså inte kidnappad, jag lurade nora att jag missade buzzen...
idag har det varit en väääldigt lång dag för mig eftersom jag följde med min mama till ett Nike Event, då jag blev väckt klockan 07.00, men det hade jag ju gått med på själv så jag kunde ju inte få raseriutbrott när hon kom in för att väcka mig ;) först när vi kom så åt vi frukost och sen när insläppet började så delade jag ut så kallade Goodie Bags i träningsväskor fulla med vatten, snacks och tidningar ;) sen åt vi lunch och efter det så hjälpte jag till i affären med att plocka fram varor och svara på kundernas frågor :) jag kom även hem med en stor påse full med nya trännignskläder! men nog om det... sen åkte jag hem till nårt och så åt vi mera lunch och gjorde en SÜPERGOD dessert :) sen kollade vi på Sisterhood of the travling pants 1.
nu har jag ätit middag och ska höra efter hur kvällens planer lyder.
bilder från eventet (skitdåliga bilder, tagna av mobileeeen :( )
innan insläppet :)
avschlaaappniiiing
ett thaiboxningspass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0