nothiiiiin

mit hem från dansen, jag tänkte inte berätta om de nora sa, jag har ju gjort lixom iprincip samma grejer ;) men dansa gjorde jag själv, eller nej bara utan henne sen hade jag ju vår älskade vän agnes även kallad korea. efter det åkte jag hem och kollade på Mäster Kockarna eller vad det nu heter, det e typ askul! men såklart e ju den amerikanska master chefs med gordon ramsey, men nu e det ju kul efetrsom att man känner igen per morberg från VAD BLIR DET FÖR MAT(?) för mig kallas han lika väl för svettekocken, han ser ju faktiskt rätt lökig ut i facet när han lagar mat :P aja men det blir en liten HISS på mästekockarna alltså, och även master chefs som går på trean typ varje dag klockan 16.00 ;)
BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0