dance dance dance.

har nu kommit hem från dansen som inte gick sådär jättebra, men det var ju rätt förväntat :P nej men nu blir det nog hejdå STAGE och hello BASE 23 eller nått annat inne stan maybe. idag har jag åkt skridskor oxå! haha och det gick inte heller ju bra, det var inte för att jag ramlade så många gånger för det gjorde jag INTE! men jag får så jäääkla ont i fötterna! aja, ingen toppen dag med andra ord, nu ska jag hoppa in i den varma duschen och sen väntas en härlig middag! :D hörs inmorrn eller kanske senare! men håll utkik för den kommande listan och hiss & diss för det kommer bli toppen! listan har ett vänligt bra tema som jag hoppas många kikar på ;) haj haj.

Kommentarer
Postat av: Agg

tagga för Base 23! :D

2011-01-31 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0