spanska?

nej ingen spanska idag, hihi
vi drog hem till agnes för att titta på en spansktalande film! meeeeeeeeeen tror våran lärare det själv eller? tydligen så fick vi dra hem 6 styckna ändå :P vi kollade istället på en zoombie film som jag VERKLIGEN inte kommer ihåg vad den heter :P men om jag kommer på det så kan jag säga det i nästa inlägg! (den var inte på spanska) den var rätt bra men riktigt obehaglig ibland ;) kanske ingen film jag rekomenderar. innan det så byggde vi en såkallad williebag som är en stor JULA påsa, tänk er precis som en IKEA kasse, som är fast bunden på en longboard som har både en sittkudde, ryggstöd och regestreringsnummer på! haha det var jätteläskigt at åka i den när det gick så fort att skateboarden började skaka så att man inte hade nån som helst kontroll. det kanske kommer upp en eller 2 bilder sen om nora har några bra, kanske tillochmed en film om vi lyckas klura ut hur man lägger upp en sådan ;)
heeej sååå lääänggeee
för resten, när vill ni att veckanslista och hiss&diss ska läggas upp? vad jag vet e i allafall listan klar så säg bara till när jag ska  lägga upp den ;)

Kommentarer
Postat av: KARE

HÄRLIG LÄRARE som låter er gå hem så där och "titta på film";)

Låter som en bra kärra som ni byggde! :P

2011-02-01 @ 20:39:30
Postat av: KARE

Lägg upp listan så snabbt som möjligt!!!!!

2011-02-01 @ 20:45:53
Postat av: Korea

lägg upp listan nu!! hehe filmen heter Resident Evil :S (har ingen aning om hur det stavas!) :P

2011-02-01 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0