I. AM. ALIVE.

är tillbaka! äääntliggeeeeen :) nej men nu ska jag verkligen skriva oftare! har haft lite mycket att göra antar jag, därför har jag inte hunnit! nu ska jag inte repetera allt nora skrev i det tidigare inlägget, men som sagt var det nationella provet i svenska del A alltså läsförståelse! hur säger man, nationella provet eller nationella proven eller natione... aja. efetr det gick vi hem till mig och åt lunch sen har jag typ bara varit heeeemma pluggat lite! ;)
när vill ni ha listan och hiiiizzzzarna&diiiizzzaaaarnaaa? jag vet att det inte blev några hissar eller dissar förra veckan men det ska vi verkligen ändraaaa pååå!! DON'T WOOORRRYYYYY
imorrn har vi gympa så det blir en microsovmorgon för min del! naaaaaajs. men det kommer förhoppningsvis bli ett roligt pass eftersom det är nora och sara som ska hålla i det! :D
ääässch nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, dvs fota min hund... hahaha

Kommentarer
Postat av: Korea

Låter bra! imorn e det nationella del C!! aaaa

tagga! :P

2011-02-09 @ 19:04:04
Postat av: Korea

e det bara på min dator elr varför ser man inte bilderna ni har lagt upp tidigare?

2011-02-09 @ 19:06:03
Postat av: Ida

Bilderna funkar inte för mig helleeer! Hiss o diss låter braaaaa, och jag höll på att döö när jag såg tjena.läget. Den borde ha varit etta! :D

2011-02-09 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0