chicka flunk

Hajs! Ida så har det varit helt ok. Skolan var inte toppen kanske men efter så var iaf kul. Först drog jag hem till Stina för att sedan åka på öppet hus på ett gymnasie. Vet inte riktigt vad jag tkr än men vi får väl se. När vi skulle åka dit så hade vi lite otur med bussarna. Vi missade typ seriöst 5 stycken för jag vi inte hade non koll, hahha.
IMÖÖÖRRN! är det NP i svenska, inte kul. hahah känner mig inte riktigt redo. Andra sidan så vet jag inte riktigt heller vad jag skulle kunna göra mer om jag inte får läsa det där häftet igen, nog om det. Det som är skönt men NP är iaf att vi får sluta tidigt. Precis efter provet så är vi lediga :D Dock så har jag typ varit lite osmart (again) jag har sammlat allt plugg tills sista veckan IGEN. BTW såg precis på top model, LÖÖV it hahha tööönt jag e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0