bibeln.

hejsan hoppzzzan
idag blev det ingen skola pga av snön, haha ingen big deal för mig men jag trode verkligen inte att det skulle vara nån där så jag sket i det i alla faall. jag tog kontakt med nora och vi bestämde oss för att åka in till biblioteket, eller ja det blev ju en snöig långpromenad, :P men som tur var hade vi våra overåler på oss och en termos med varm choklad! ;) vi hann plugga en liten stund tills det var dags att gå och käka lunch, sen gick vi hem till nora och kollade på top model, som ni kanske har förstått är vårat liv! haha nej men det e sjjuuuuukt braaa!! nu sitter jag här hemma och vet inte vad som händer ikväll, kanske bio? eller ska man verkligen lita på SL? dom har ju svikt oss idag, men en vinst för vår del! :D
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0