baaad update

jaaapp, sooorryyy!!
men osm grädde på moset har nora åkt till ÅRE (utan att säga hejdå) så var berädd på sämre! nee men jag e ju fakriskt hemma pga av mina JÄÄVVL* moppe kurser som jag var feeeett taggad på men trafik och bankörningen e ju såklart framskjutna! tack för den!
idag har jag haft looov!! mitt sportlov började redan igår! YAAY! :) men NEEJ efetrsom INGEN jag skojjar inte, INGEN e hemma. aja ett chillat lov för mig blir det.
joo idaaag var jag först och gymmade med aggan, sen käka vi lunch tillsamans och sen spelade vi cod, det var asnajs! skitkul! :) äsch nu ska jag nog ta ut hund'n bye bye

Kommentarer
Postat av: Korea

SÄGA HEJDÅ ÄR INTE SÅ JÄÄVLA SVÅRT! HAHA :P

2011-02-28 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0