aja baja

idag hade vi iiiidrott! det såg väldigt kul ut! hahaha men eftersom att smidiga stina och akrobatiska agnes ska göra en "dubbehandvolt". vi får aldelles för mycket bakvikt så vi ramlar, på min nacke. haha men den fick inte så mycket smärta det var mest min tumme som kom i mega kläm på något konsigt sätt, nu har svullnaden börjat försvinna men våran idrottslärare sa att det var en rejäl stukning och bad mig att kolla upp den ordentligt, men det kommer jag trologtvis inte att göra. man kan väl inte gå till doktorn och bah, jag har ont i tummen?! hahaha urlöjligt, men tur att jag e tuff nog att stå ut smärtan! men lite otur i del hela är j uatt det e ett till nationellt prov imorrn och då e det... svenska del C! AAH asså skriva delen, i 2 timmar och 40 minuter... baaaaaaajs.
aja hörs sen! måste PLUUUUGGA

Kommentarer
Postat av: Korea

hehe stackarn! har du fortfarande ont?? hah det e inte så konstigt att du fick ont i tummen eftersom hela jag landade på den! :P hoppas det blir bättre tills imorn! jag orkar inte med NP... see ya

2011-02-09 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0