sprIIIING

hejsaaaaan
skoldagen idag har verkligen varit chillad! vi var nämnligen bara där från halv 9 till 11 :) süpernajs! imoorrn tror jag att det e nån cp-tråkig idrottsdag där man ska springa staffet 2 km, kul kul. kanske drar en runda nu för at värma opp ;)  efter skolan så åkte jag och agnes till american taste away och käkade en riktigt gooog lunch, sen spelade vi som vanligen lite cod och nu ska jag laga lite middag till mig själv eftersom att mina älskade syskon inte lagar nån mat till mig!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Mange

snygg bild..

jag ser texten med kameran nu btw! :D

2011-04-28 @ 19:46:05
Postat av: Mange

ojj! haha jag menade inte "snygg bild..." jag menar SNYGG BILD!!! :D

2011-04-28 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0