OJ OJ OJ

förlåt IGEN!
men nu jävlar! nu har jag klarat på moppeprovet! första försöket! jag skrev i torsdags, var så jääääkla nervööös det va heeeelt sjukt! men nu e det så jääkla najs med moppen asså!
idag var jag i stan med agnes och blenda och provade äntligen ett par assnygga skor som äntligen finns i min storlek! YAY! jag har lagt undan dom tills på måndag men dom har så jäkla höga klackar så jag vet inte när riktigt jag ska använda dom så jag vet inte om dom e värda sina 1700 kroner! :( tyvääääärr men jag får seee, jag kan tyvärr inte få in mina mobil bilder in på iPhoto, vet inte vad som häänder, nåt konstigt format helt plötsligt! :( BUHUU
VI HÖRS SNART, DET KAN JAG LOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0