kort dag

idag var det en relativt jobbig dag med tanka på vad agge blev utsatt för, men å andra sidan gjorde det så att vi fick sluta senare! YAAY (<--- skriver det typ heela tiden) aja så då drog vi in till stan och jag köpte ett läpstift. sedan köpte vi några andra saker men dte ska jag nog inte nämna i bloggen om vi skulle ha nån olämplig läsare. (typ förälder) hahah vad seriöst detta låter, det e VERKLIGEN inte så att vi håller på att typ köpa knark eller så! haha men det hoppas jag att ni inte tror. sen åkte vi hem till agnes och spelade lite COD, haha, sen tvättade vi mopparna i detta fiiina väder vi fick ta del av idag! och nu har jag precis kommit ut ur duschen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0